عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1210
تاریخ انتشار: سه شنبه 12 آبان 1394 - 16:48
نویسنده: admin
انتقاد بجای مجری برنامه موج فوتبال شبکه سهند از مدیرعامل تراکتورسازی

میلاد وطن پرست در گفت و گویی خبری، درباره اتفاقات رخ داده در برنامه یکشنبه شب موج فوتبال پیرامون مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: ما آخرین بار یکماه پیش به صورت تلفنی با سعید عباسی مدیرعامل باشگاه در برنامه صحبت کردیم و آن مکالمه 25 دقیقه زمان برد. بعد از آن قرار شد تا عباسی به صورت حضوری در برنامه شرکت کند.

وی ادامه داد: با این وجود عباسی هرگز افتخار نداد تا به برنامه بیاید و حتی روی خط برنامه هم نیامد. ما خواستیم در غیاب او با دارا غزنوی عضو هیات مدیره باشگاه حرف بزنیم که او تمایلی برای حرف زدن نداشت!

وطن پرست تصریح کرد: این اتفاقات در حالی رخ داد که هماهنگی های لازم برای حضور محمد ایرانپوریان در برنامه نیز انجام گرفت اما دو ساعت مانده به شروع برنامه کاظم شهریاری مدیررسانه ای تیم تماس گرفت و اعلام کرد «مدیرعامل گفته ایرانپوریان هم به برنامه موج فوتبال نرود».

مجری برنامه پربیننده موج فوتبال با اشاره به عصبانیتش روی آنتن گفت: من شاکی بودم چون مدیرعامل باشگاه پرطرفدار تراکتورسازی نمی خواست به مردم پاسخگو باشد. چه عباسی باشد و چه نباشد برنامه موج فوتبال اجرا می شود اما واقعا مردم نگران تراکتورسازی هستند و انتظار دارند عباسی پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه درخواست های زیادی داریم که عباسی را دعوت کنید. من می خواستم به مردم بگویم ما می خواهیم درخواست مان را اجابت کنیم اما مدیرعامل تراکتورسازی توجهی ندارد. البته شنیده ام عباسی اصلا نیست و ما کم کم داریم نگران او می شویم!

وطن پرست در پایان افزود: تراکتورسازی تیم پرطرفداری است و مدیران این باشگاه نه تنها باید به مسئولان بالاتر خود پاسخگو باشند که به مردم و هواداران خونگرم و فهیم نیز باید جواب بدهند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,0235404,36812,075131,7712,545,570