عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1178
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 مهر 1394 - 13:34
نویسنده: admin
قیمت بلیط بازی های والیبال در ارومیه بدون اطلاع شورا افزایش یافته بود

رسول اصغرزاده در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه ای که شامگاه دوشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد، بهای بلیط بازی روز چهارشنبه شهرداری ارومیه و بانک سرمایه 30 هزار ریال تصویب و به باشگاه شهرداری ارومیه ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: مبلغ تعیین شده برای بهای بلیط دیدار اول والیبال ارومیه شامل دیدارهای بعدی نمی شود و اعضای شورای شهر در این خصوص جلسه ای دیگری برگزار و مبلغ دیدارهای بعدی را تعیین و به اطلاع مردم استان و شهر ارومیه خواهند رساند.

اصغرزاده بیان کرد: هواداران والیبال دوست تیم شهرداری ارومیه می توانند با آرامش خاطر برای تهیه بلیط هفته نخست لیگ برتر والیبال اقدام و همانند همیشه با حضور پرشور خود در سالن به تماشا بازی و تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

باشگاه شهرداری ارومیه در حالی که تنها سه روز به آغاز لیگ برتر والیبال باقی مانده بود در اقدامی عجیب و بحث برانگیز قیمت بلیط بازیهای ارومیه را از 30 هزار ریال به 100 هزار ریال افزایش داده بود که این امر با مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه رو به رو شد.

این امر موجی از اعتراضات هواداران والیبال دوست ارومیه ای را برانگیخته و پیش بینی می شد این افزایش قیمت، موجب کاهش قابل توجه تماشاگران در دیدارهای خانگی ارومیه شود.

علاقه وصف ناپذیر مردم ارومیه به والیبال تا حدی است که در تمامی دیدارهای خانگی تیم والیبال ارومیه ظرفیت سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه پر شده و بیش از دو هزار نفر نیز با وجود در دست داشتن بلیط، پشت درهای بسته می مانند و ناچار به بازگشت به خانه های خود و تماشای مسابقه از طریق تلویزیون می شوند.

هواداران ارومیه ای از 50 سال گذشته تاکنون همواره نقشی پررنگ و تاثیرگذار در کسب پیروزی های خانگی تیم والیبال شهر خود داشته و دارند و بی دلیل نیست که فدراسیون جهانی والیبال، القاب «شهر عاشقان والیبال» و «پایتخت والیبال آسیا» را به این شهر و مردمانش داده است.

دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در هفته اول لیگ برتر والیبال ساعت 17 امروز چهارشنبه 29 مهر ماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859881,46398813,503133,1992,546,998