عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1130
تاریخ انتشار: شنبه 18 مهر 1394 - 16:30
نویسنده: admin
صدرنشینی کاویان نقده و برق ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی

این رقابت ها روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی پیگیری شد که در نخستین دیدار تیم کیوان مرغ مهاباد توانست در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی این شهر برابر مهمان خود تیم شهرداری میاندوآب با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

در دومین دیدار نیز تیم کاویان نقده با نتیجه 4 بر یک میزبان خود، تیم زرین دانه شاهین دژ را مغلوب کرد و بازی تیم های کشاورز بوکان و پرسپولیس مهاباد در بوکان با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پرسپولیس مهاباد به پایان رسید.

در دو دیدار پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی نیز تیم برق ارومیه با یک گل از سد شهرداری پیرانشهر گذشت و شهرداری اشنویه نیز با چهار گل مهمان خود شهرداری جوان ارومیه را در هم کوبید.

هم اکنون تیم های کاویان نقده و برق ارومیه با 30 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر آذربایجان غربی قرار دارند و پرسپولیس مهاباد با 22 امتیاز در جایگاه سوم است.

در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی امسال تیم های شهرداری جوان ارومیه، شهرداری پیرانشهر، زرینه دانه شاهین دژ، کاویان نقده، شهرداری اشنویه، برق ارومیه، کیوان مرغ مهاباد، شهرداری میاندوآب، پرسپولیس مهاباد و کشاورز بوکان حضور دارند که رقابت های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,3535404,69812,405132,1012,545,900