عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 11
تاریخ انتشار: جمعه 29 دی 1391 - 16:49
نویسنده: admin

كياني گفت : تفكرات تاكتيكي مربي تيم را در زمين مسابقه اجرا كرديم و به هدف رسيديم. وي در خصوص روند نتيجه گيري تراكتور سازي، بيان كرد: روند نتيجه گيري ما بسيار خوب بوده است و توانستيم نتايج خوبي را كسب كنيم. با پيروزي مقابل صنعت نفت آبادان مي توانيم اين روند خوب را ادامه داده و به صدر جدول دست يابيم. مهم اين است که پيشرفت تيم متوقف نشود و به ثبات برسيم. صدرنشيني الان مهم نيست و بايد فقط تا مي توانيم امتيازات داخل و بيرون خانه را جمع کنيم.

بازيكن تراكتور سازان درباره بازي مقابل صنعت نفت آبادان نيز، گفت: بازي سختي پيش رو داريم ولي ما با قدرت به آبادان خواهيم رفت تا 3 امتياز را كسب كرده و نوار پيروزي هاي خود را ادامه دهيم. تيم هاي انتهاي جدول بسيار تلاش مي كنند كه نتيجه بگيرند به خصوص اين که نفت آبادان در قعر است و اصلا خوب نتيجه نگرفته. آنها در آبادان فقط 3 امتياز را مي خواهند ولي شايد بي صبري تماشاگران که فقط برد طلب مي کنند، به ما کمک کند.

کياني در پايان، افزود: از هواداران تراکتور سپاسگزارم كه در هر شرايطي از تيم حمايت مي كنند. حتي در سرماي شديد روز بازي مقابل راه آهن نيز ما را تنها نگذاشتند و با تعصب تيم محبوبشان را حمايت كردند. اميدوارم بتوانيم اين روند را ادامه دهيم و دل آنها را شاد کنيم. بالاخره ما بازيکنان وقتي مي بينيم با اين همه سختي تماشاگران براي تيم مايه مي گذارند، خيلي باانگيزه و دلگرم مي شويم تا تيم نتيجه بگيرد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859285404,27311,980131,6762,545,475