عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1087
تاریخ انتشار: شنبه 11 مهر 1394 - 10:31
نویسنده: admin
پایان هفته دوم لیگ برتر آذربایجان غربی با شکست تیم های ارومیه ای

به گزارش اسپورنیوز به نقل از ایرنا، در نخستین دیدار تیم پرسپولیس مهاباد توانست در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی این شهر برابر همشهری خود کیوان مرغ با چهار گل به یک پیروزی برسد. با این پیروزی، تیم پرسپولیس مهاباد با کسب 19 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تحکیم بخشیده و کیوان مرغ نیز با 13 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند.

تیم کاویان نقده نیز با چهار گل میهمان خود ، تیم کشاورز بوکان را مغلوب کرد و دیدار تیم های برق ارومیه و شهرداری چهاربرچ میاندوآب در ارومیه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هم اکنون تیم های کاویان نقده و برق ارومیه با امتیاز مشابه 27 به ترتیب در رده های اول و دوم جدول امتیازات این رقابت ها قرار دارند.

تیم زرین دانه شاهین دژ نیز با یگ گل میزبان خود شهرداری ارومیه را مغلوب کرد و شهرداری پیرانشهر نیز با نتیجه 5 بر یک میهمان خود تیم شهرداری اشنویه را شکست داد.

در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی امسال تیم های شهرداری جوان ارومیه ، شهرداری پیرانشهر ، زرینه دانه شاهین دژ ، کاویان نقده ، شهرداری اشنویه ، برق ارومیه ، کیوان مرغ مهاباد ، شهرداری چهاربرج میاندوآب و پرسپولیس مهاباد حضور دارند که رقابت های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.

تیم قهرمان این دوره از رقابتها به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت های لیگ دسته سه کشور حضور خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار لیگ برتر ، اخبار آذربایجان غربی ، اخبار ارومیه ، شهرداری ارومیه ، برق ارومیه ، فوتبال ارومیه ، اخبار شهرداری ارومیه ، لیگ برتر آذربایجان غربی

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418857211,46372113,236132,9322,546,731