عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1084
تاریخ انتشار: چهارشنبه 08 مهر 1394 - 12:53
نویسنده: admin
دو مدال برنز حاصل‌کار شمشیربازان آذربایجان غربی در تورنمنت بین المللی تایلند

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/به گزارش اسپورنیوز، رقابتهای بین المللی شمشیربازی آسیا در کشور تایلند در حال برگزاریست و تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد نیز به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد.

در روز اول مسابقات و در بخش انفرادی اسلحه اپه بانوان که با حضور 46 شمشمیرباز از کشورهای هنگ کنگ، اندونزی، هند، لائوس، تایلند، مالزی و دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران برگزار شد، سکینه نوری شمشیرباز شایسته آذربایجان غربی در تیم ملی شمشیربازی بانوان توانست با کسب عنوان سومی، مدال برنز را به گردن آویزد.

همچنین در انفرادی اسلحه اپه در بخش مردان نیز که با حضور 70 ورزشکار از کشورهای هند، اندونزی، بلژیک، روسیه، فرانسه، کره جنوبی، سنگاپور، مالزی، لائوس، استرالیا، تایلند و دانشگاه آزاد برگزار شد، طاهر عاشوری شمشیرباز آذربایجان غربی در روز دوم مسابقات توانست مدال برنز را از آن خود کند.

شایان ذکر است رقابتها در رده انفرادی تا روز دوشنبه و شناخت قهرمانان هر 3 اسلحه دنبال می شود و در قسمت تیمی که از روز سه شنبه 7 مهرماه آغاز شده است برترین تیم های باشگاهی آسیا به رقابت بر سر قهرمانی هر اسلحه می پردازند.

رقابت های تورنمنت بین المللی تایلند با شرکت 12 کشور و بهترین های شمشیربازی آسیا از روز شنبه 4 مهرماه به میزبانی تایلند در حال برگزاریست.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852631,46326312,778132,4742,546,273