عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1073
تاریخ انتشار: یکشنبه 05 مهر 1394 - 15:23
نویسنده: admin
بمناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات فوتسال جام رسانه در ارومیه برگزار می شود

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه

به گزارش اسپورنیوز به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سجاد خوبدل در این خصوص گفت: این مسابقات با شركت تیم های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، خبر صدا و سیما، رسانه ورزش(انجمن خبرنگاران) و اداره كل ورزش و جوانان به مدت 3 روز در یکی از سالن های غدیر یا شهیدان آهندوست ارومیه برگزار خواهد شد.

خوبدل همچنین گفت: این مسابقات بصورت دوره ای و با انجام 6 بازی به اتمام خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تأکید کرد: از تیم های اول تا سوم این مسابقات با اهدای كاپ، مدال و حكم قهرمانی تجلیل و تیم اخلاق نیز در این مسابقات معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بهترین بازیكن میدان در هر بازی و در پایان مسابقات بهترین بازیكن، آقای گل، بازیكن اخلاق و بهترین دروازه بان نیز انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سجاد خوبدل خاطرنشان کرد: این مسابقات به منظور افزایش شور و نشاط عمومی و ایجاد فضایی آكنده از شادابی و نشاط و رقابتی سالم بین اصحاب رسانه و ورزش برگزار می گردد و هیأت فوتبال استان مسئولیت فنی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان همچنین از حسن نظر دكتر چمن گلی مدیركل ورزش و جوانان استان به توسعه و تعمیم ورزش در بین جامعه رسانه ای و خبری و نیز فعالان ارتباطی تقدیر و تشكر نمود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856741,46367413,189132,8852,546,684