عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1062
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 شهریور 1394 - 14:42
نویسنده: admin
اخباری: با حضور پرشور هواداران تراکتور، پرسپولیس را شکست می دهیم

اخبار تراکتورسازی

به گزارش اسپورنیوز، محمدرضا اخباری در این رابطه گفت: من روی نیمکت در حال استراحت بودم که قسمت شد به زمین بروم. خدا دوستم داشت و من توانستم به تیمم کمک کنم و در لحظه ورودم به زمین یک پنالتی بگیرم. خدا را شکر توانستیم 9 نفره صبای قم را از پیش رو برداریم.

این بازیکن که فصل پیش برای سایپا به میدان می‌ رفت باید در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی رو در روی تیم سابقش قرار گیرد. او در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: برای من اصلا فرق نمی‌کند تیم روبه‌رویی چه تیمی باشد. اینکه سایپا تیم فصل گذشته ام بوده اصلا برایم حساسیت ایجاد نمی‌ کند، انشاالله سایپا را شکست دهیم و جزو 4 تیم بالا برویم.

دروازه‌بان حال حاضر تراکتورسازی که فصل پیش از بازی مقابل پرسپولیس به ترکیب ثابت آمد وقتی از او سوال شد آیا پرسپولیس که این هفته به مصافشان می‌ روند برایش خوش یمن است یا خیر پاسخ داد: من نه به خوش یمنی، بدیمنی اعتقاد دارم و نه اینکه به اینجور مسائل فکر می‌ کنم.

گلر تراکتورسازی تبریز درباه دیدار با پرسپولیس نظرش را اینگونه بیان کرد: پرسپولیس واقعا خوب بازی می‌ کند ولی نتایج خوبی نگرفته قصد ما این است که روند خوبمان را جمعه نیز ادامه دهیم. امیدوارم با حضور پرشور هوادارانمان پرسپولیس را شکست دهیم.

وی در مورد اینکه با مدافعان تراکتورسازی هماهنگ شده یا خیر و اینکه برایش فرقی می‌ کند جلویش چه بازیکنی قرار گیرد گفت: نه برای من فرقی نمی‌ کند. به نظر من ساختار دفاعی خوبی داریم که من با آنها هماهنگ هستم. انشاالله روند گل نخوردن مان را ادامه دهیم.

محمدرضا اخباری که تیم‌ملی امید را در اردوی پیش رو برای مسابقات غرب آسیا همراهی می‌ کند در این باره اینگونه توضیح می‌ دهد: بعد از بازی پرسپولیس لیگ چند روزی تعطیل می‌ شود و ما مسابقات غرب آسیا را پیش رو داریم. من هم به تیم‌ملی امید همانند سایرین کمک می‌ کنم، ان‎شاءالله نتایجی در خور شأن نام کشورمان بگیریم.

دروازه بان آماده و ملی‌پوش تراکتورسازی در پایان در مورد گروه تیم‌ملی امید ایران برای مسابقات غرب آسیا افزود: گروه ما سخت ترین گروه است ولی ما پتانسیل خوبی داریم و با یکدلی بچه ها می‌ توانیم به راحتی از گروه بالا برویم ولی این نیازمند ارائه نمایش های خوب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار تراکتورسازی ، تراکتورسازی ، پرسپولیس ، محمدرضا اخباری ، دروازه بان تراکتور ، اخباری

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851751,46317512,690132,3862,546,185