عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1042
تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 3:26
نویسنده: admin
کمالوند: حمايت رسانه ها عامل ايجاد انگيزه در ميان هواداران است

اخبار گسترش فولاد/به گزارش اسپورنیوز به نقل از ورزش سه، فراز کمالوند بعد از بازی هفته ششم مقابل استقلال تهران اظهار داشت: مخاطب اظهارات انتقادی بنده در انتهای این دیدار، فقط خبرنگار یک رسانه مشخص بود. زیرا که در کنفرانس خبری بعد از بازی تمامی خبرنگاران حضور داشتند و مثل همیشه با خوشرویی پاسخگوی عزیزان بودم.

کمالوند با تاکید بر اینکه همیشه قدردان زحمات خبرنگاران رسانه های مختلف گفتاری و نوشتاری بوده، اذعان داشت: همه دوستان می دانند که من خودم خبرنگار بوده ام و بخوبی به تلاش ها و دشواری های کار این عزیزان واقفم و به همین دلیل از لحاظ تخصصی نیز به عملکرد رسانه ها آگاهی دارم.

وی با انتقاد از برنامه های ورزشی شبکه استانی، افزود: بدون اینکه قضاوتی انجام دهم، همه طرفداران و اهالی فوتبال و کارشناسان حوزه رسانه را به مقایسه محتوایی برنامه های شبکه استانی درخصوص تیم فوتبال گسترش فولاد با رویکرد برنامه های شبکه هایی مانند ورزش و شما، دعوت می کنم. دوستان بدون هیچ پیش ذهینتی فقط رویکرد این دو شبکه، که تحت پوشش یک مجموعه به نام رسانه ملی فعالیت می کنند را ببینند و سپس اظهارات انتقادی بنده را پیوست موضوع کنند.

کمالوند، مسئولیت رسانه های بومی را در موضوع حمایت ازتیم های استان، بیشتر و حساس تر قلمداد کرده و افزود: همه ما برای اعتلای فوتبال تبریز و آذربایجان تلاش می کنیم و هدف مان مشترک است. به همین دلیل باید در این راه همراه هم و در مواقع لزوم، مدد رسان یکدیگر باشیم و از ایجاد حاشیه در راستای دستبابی به اهدف شخصی، بپرهیزیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه، در طول مدت مربیگری خود در تبریز همواره با تمامی خبرنگاران در تعامل بودم و هیچ موقع به اصحاب رسانه بی احترامی نکرده، گفت: اگر احیاناً با یک نفر هم مشکلی پیدا کنم، این امر در فوتبال طبیعی است و از دیدگاه من، همه ما اعضای یک خانواده هستیم و علاوه بر این درخصوص فعالیت خبرنگاران، نگاه من، حمایتی و عامل اصلی ایجاد انگیزه در میان هواداران برای حمایت از تیم ها است.

کمالوند در ادامه اضافه کرد: زمانی که در نشست خبری پیش بازی، مدیر رسانه ای باشگاه ، آقای اکبرزاده، عدم حضور آقای مظلومی بدلیل تاخیر پروازی را به اطلاع من رساند، بنده به احترام عزیزان اصحاب رسانه، آخرین تمرین تیم قبل بازی را که مهم ترین تمرین تیم است را ترک کرده و زودتر از زمان مقرر خدمت دوستان خبرنگار رسیدم.

فراز کمالوند با تاکید بر اینکه نباید سوتفاهم فردی را به جمع بسط داد، اظهار داشت: درخصوص ممانعت از مصاحبه بازیکنان بعد از بازی مقابل استقلال بدلیل شکست در این دیدار علیرغم بازی خوب و حاکمیت میدان، بازیکنان از لحاظ روحی دچار مشکل شده بودند و برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر و حفظ آرامش تیم، از بازیکنان خواستیم که از انجام مصاحبه پرهیز کنند تا در فرصت مناسب و با تمرکز بهتر، مثل همیشه در خدمت دوستان خبرنگاران باشیم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418858535404,19811,905131,6012,545,400