عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1031
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:09
نویسنده: admin
هواداران ماشین‌سازی خواستار پخش زنده تیمشان در رسانه ملی شدند

اخبار ماشین سازی تبریز/اخبار لیگ دسته یک/

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط ‌عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در این بیانیه آمده است: با توجه به حمایت بیش از 8 هزار نفر در بازی خانگی تیم ماشین‌سازی تبریز و امکان افزایش این تعداد با یاری رسانه ملی به‌خاطر محبوبیت زایدالوصف این تیم در میان فوتبال‌دوستان تبریزی، امیدواریم مدیرکل صدا و سیما با نظر مساعد نسبت به پخش زنده مسابقات ماشین‌سازی در لیگ یک فوتبال اقدام نماید.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ایجاد شور و نشاط اجتماعی از وظایف اصلی رسانه ملی است و با عنایت به پتانسیل بالای تیم ماشین‌سازی تبریز، پخش زنده مسابقات آن می‌تواند به این هدف کمک شایانی نماید.

این بیانیه ادامه می‌دهد: همیشه و در همه حال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توانسته است با سیاست‌های خود موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی و ترغیب جوانان به مقوله مهم ورزش و فرهنگ شود، به همین دلیل مغتنم است از این پتانسیل نیز برای سوق دادن جوانان به ورزش و نشاط استفاده شود.

در پایان ضمن تشکر از نظر مساعد شبکه استانی آذربایجان‌شرقی به مقوله ورزش، امید است بازی آینده این تیم در تبریز از شبکه سیمای سهند به صورت زنده پخش شود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2455404,59012,297131,9932,545,792