عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1026
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 شهریور 1394 - 12:23
نویسنده: admin
مسابقات والیبال دوره دوم متوسطه پسران کشور به میزبانی آذربایجان غربی

اخبار آذربایجان غربی/ولی حسینی در یک نشست خبری اظهار داشت: اواخر شهریور ماه امسال سی و دومین دوره مسابقات والیبال دوره دوم متوسطه پسران کشور به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: این مسابقات از 20 الی 26 شهریورماه امسال به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود و این دوره از مسابقات به عنوان انتخابی مسابقات جهانی صربستان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات قرار بود این دوره از مسابقات برگزار نشود که به درخواست آموزش و پرورش استان و تامین اعتبارات برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

ولی حسینی افزود: 18 تیم والیبال از تیم‌های تراز اول کشور در این دوره از مسابقات حضور می‌یابد و تعداد 350 نفر به عنوان بازیکن، مربی، داور و سایر عوامل اجرایی در سی و دومین دوره مسابقات والیبال دوره دوم متوسطه پسران کشور به میزبانی استان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 6 بعد از ظهر روز 20 شهریورماه در سالن 2000 نفری شهید باکری ارومیه برگزار خواهد شد، ادامه داد: در دور مقدماتی و نهایی این دوره از مسابقات تعداد 40 بازی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش ارومیه برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: تمامی تلاش‌ها برای حضور پرقدرت تیم آذربایجان‌غربی در این دوره از مسابقات صورت گرفته تا مجوز ورود به مسابقات جهانی صربستان را کسب کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش و برنامه‌های علمی در حوزه تربیت بدنی نیز یادآور شد: اولین همایش علمی در سطح ملی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت با عنوان توسعه پایدار در ورزش دانش‌آموزی همزمان با 26 و 27 مهر ماه برگزار خواهدشد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با بیان اینکه نزدیک به 300 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده، ادامه داد: 350 نفر شرکت‌کننده در این همایش حضور خواهند داشت و در کنار این همایش کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418857351,46373513,250132,9462,546,745