عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1006
تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 10:17
نویسنده: admin
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از محل برگزاری افتتاحیه المپیاد بازدید کرد

به گزارش اسپورنیوز به نقل از وبدای آذربایجان غربی، در این بازدید دکتر سید جلیل موسوی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه و سرپرست المپیاد ، عزیز عنایتی مشاور رئیس دانشگاه در امور نظارتی و غفار آذرنوش رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه و دبیر اجرایی المپیاد نیز حضور داشتند.

در حاشیه این بازدید دکتر آقازاده ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، بر برگزاری هر چه بهتر و شایسته تر این المپیاد تاکید کرد.

وی میزبانی دوره دوازدهم المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه را فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان آذربایجان غربی و ظرفیت ها و توانمندی های آن عنوان کرد.

ریاست عالی دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور همچنین بر اجرای برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های ورزشی برای دانشجویان تأکید کرد و از مسئولین امر خواست نهایت تلاش خود را برای راحتی و رفاه میهمانان انجام دهند تا خاطره ی خوشی از این سفر در اذهان میهمانان ثبت شود چرا که هر کدام از این عزیزان سفیران و حاملین پیام محبت، صمیمیت، اتحاد و همدلی از این استان برای خانواده هایشان در اقصی نقاط کشور خواهند بود که این خود فرهنگ سازی است.

بازدید دکتر آقازاده از محل افتتاحیه المپیاد دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,3695404,71412,421132,1172,545,916