عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1002
تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 11:02
نویسنده: admin
ترکیب احتمالی تراکتورسازی در بازی مقابل راه آهن در هفته سوم لیگ برتر

اخبار تراکتورسازی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی در بازی مقابل راه آهن در هفته سوم لیگ برتر

دروازه

بدون شک محمدرضا اخباری شماره یک تیم تراکتورسازی در بازی برابر راه آهن خواهد بود، این دروازه بان جوان و خوش آتیه در دو بازی قبلی تیمش مخصوصا در دربی تبریز بسیار خوب و مطمئن نشان داد و به نوعی می توان گفت حضورش به عنوان دروازه بان شماره یک در ترکیب تیم تراکتورسازی را تا اطلاع ثانوی تضمین کرد.

خط دفاعی

در خط دفاعی تراکتورسازان به نظر می رسد با ترکیب بازی گذشته و با یک تغییر در میدان حضور داشته باشند. کاردوسوی برزیلی و شجاع خلیل زاده که گفته می شود از بند مصدومیت رها شده اند دفاع وسط های تراکتورسازی خواهند بود و در کناره ها محمد ایرانپوریان و ایان رمزی حاضر خواهند بود. محمد ایرانپوریان که در بازی هفته قبل مقابل گسترش فولاد به دلیل مصدومیت غایب بود در این بازی می تواند در جناج راست تیمش حضور یافته و بار دیگر بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو ببندد. ایان رمزی استرالیایی نیز با درخشش در بازی قبلی به جایگاهی ثابت در جناح چپ تیمش دست یافته است.

خط هافبک

در خط هافبک آگوستو سزار و سینا عشوری به احتمال فراوان یک خط عقب تر از دو هافبک دیگر تیم شان حضور خواهند یافت. آگوستو سزار که بدون شک جزو بهترین های تیمش تا اینجای کار می باشد در کنار سینا عشوری می تواند میانه میدان تراکتور را به روی راه آهنی ها به خوبی ببندد. بختیار رحمانی یک خط جلوتر از این دو بازیکن در نقش بازی ساز و میدان دار تیم مقابل راه آهنی ها می تواند به تیمش کمک کند و سروش رفیعی نیز از سمت چپ در این کار به وی یاری برساند. سامان نریمان جهان نیز به عنوان هافبک متمایل به خط حمله در بازی با راه آهن به احتمال فراوان حضور خواهد داشت و انتظار می رود در کارهای هجومی وی را به کررات مشاهده نماییم.

خط حمله

حمزه یونس مهاجم تونسی تراکتورسازی در این بازی نیز اگر اتفاق خاصی نیافتد همانند بازی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد در ترکیب تراکتورسازان حضور خواهد داشت. یونس در بازی قبلی با اینکه گل نزد ولی با بازی حرفه ای خود در موقعیت سازی و ایجاد فضا برای هم تیمی هایش عالی بود.

سایر بازیکنان

علی حمودی در سمت راست از گزینه هایی است که احتمالا در بازی این هفته وی را نیز در میدان ببینیم. خالد شفیعی در خط دفاعی در صورت هر گونه مشکل احتمالی برای دو مدفع تیم می تواند جایگزین آنها شود. احمد عبدالله زاده در خط هافبک می تواند در نقش جایگزین به جای هافبک های تیمش حاضر شود و در خط حمله نیز احتمال حضور مهرداد بایرامی در ترکیب وجود دارد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856641,46366413,179132,8752,546,674