عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1001
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مرداد 1394 - 17:56
نویسنده: admin
برگزاری المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی در ارومیه

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/وی با اشاره به برگزاری آئین افتتاحیه در روز شنبه محل سالن ورزشی سه هزار نفری شهید آهندوست واقع در خیابان ورزش، اضافه کرد: مراسم مورد اشاره ساعت 17 و 30 دقیقه مورخ 24 مرداد ماه 94 با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و همچنین تلاشگران حوزه فرهنگ، جوانان و ورزش‌دوستان برگزار خواهد شد.

این مسئول حضور اصحاب رسانه در این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی را خواستار شد و اضافه کرد: با انعکاس دادن و مخابره فعالیت‌هایی از این نوع می‌توان نشاط و شادابی را در جامعه به منصه ظهور رساند، به ویژه اینکه برای برگزاری با کیفیت این المپیاد تاکنون تلاش زیادی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز برگزاری المپیاد مورد اشاره از سال 1373 تاکنون، گفت: امسال با همراهی جوانان، مشارکت مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی و نهادهای مختلف ارومیه میزبان این رویداد فرهنگی ورزشی هستیم.

وی با اظهار به اینکه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، امکانات رفاهی، سالن‌های ورزشی و ... برای برگزاری باشکوه این المپیاد آماده هستند، بیان کرد: کمیته فرهنگی برنامه‌های خود را جهت اجرا و عملیاتی کردن در این المپیاد آماده و تکمیل کرده است، تا این المپیاد به معنای واقعی رنگ و بوی فرهنگی به خود بگیرد.

دکتر آقازاده به وجود بخش‌های مختلف از جمله دینی و مذهبی، فوق برنامه و گردشگری، نشریات و ... ذیل برنامه‌های کمیته فرهنگی المپیاد اشاره کرد.

وی همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای معرفی توانمندی‌های استان، تشکیل تیم‌های دانشجویی برای همکاری در زمینه‌‌های مختلف، تعامل با حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی برای اعزام مبلغه جهت پاسخگویی به سوالات شرعی دانشجویان دختر را از جمله برنامه‌های فرهنگی این المپیاد برشمرد.

این مسئول بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری توسط دانشجویان دختر، جلب همکاری گروه‌های هنری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی در گلزار شهدای گمنام دانشگاه و ... را از اقدامات کمیته فرهنگی برشمرد.

آقازاده اظهار کرد: این المپیاد فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیت‌‌های متنوع این استان به ویژه ارومیه به اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه این المپیاد با همت کارشناسان، تلاشگران و دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است، گفت: این سری از رقابت‌ها در فضای صمیمی و دوستانه برگزار شده و خاتمه پیدا می‌کند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2415404,58612,293131,9892,545,788