عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 868
تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند 1393 - 18:59
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

حال و روز فعلي تیم الاهلی امارات در ليگ برتر امارات متحده عربي

تیم الاهلی امارات در حال حاضر با 24 امتیاز از 17 بازی (6 برد ، 6 تساوي و 5 باخت) و تفاضل گل 3+ (23 گل زده در مقابل 20 گل خورده) در رده ششم جدول 14 تيمي لیگ برتر امارات قرار دارد. همچنين الاهلی امارات 12 امتیاز با تیم صدر جدولی العين فاصله دارد. هر چند که یک بازی بيشتر از العين هم انجام داده است. در بازي بعدي ، الاهلی امارات 8 مارس 2015 (17 اسفند 1393) در دبي ميزبان تيم الفجيره امارات خواهد بود.

آخرين بازي الاهلی امارات در ليگ كشورش مقابل تيم عجمان (تيم سيزدهم ليگ امارات) در 19 فوريه 2015 (30 بهمن ماه 1393) با تساوي بدون گل صفر بر صفر به پايان رسيده است.

آشنایی کامل با تیم الاهلی امارات دومین حریف تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

برای مشاهده پوستر بازی تراکتورسازی و الاهلی امارات در اندازه واقعی روی تصویر کلیک نمایید

بازی دو تیم تراکتورسازی و الاهلی امارات در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه 13 اسفند ماه 1393 ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

تاریخچه باشگاه الاهلی امارات - باشگاه الاهلی امارات در سال 1970 و در پی ادغام دو باشگاه الوحده و الشباب تاسیس شد. مدیران باشگاه الوحده در سفری که به مصر داشتند، در پی جلب کمک برخی از بازیکنان و مدیران باشگاه الشباب برآمدند.

باشگاه الشباب در سال 1958 تاسیس شده بود و با باشگاه الشباب العربی امروزی ارتباطی نداشت. پس از بازگشت از سفر مصر، ایده ادغام دو باشگاه با هدف تشکیل یک تیم قدرتمند مطرح شد. سرانجام توافق بر سر یکی شدن دو باشگاه نهایی شد و مقرر گردید نام باشگاه جدید الاهلی باشد.

چهار سال بعد، در سال 1974 باشگاه النجاه هم که شرایط بدی را تجربه می‌کرد برای بقا به الاهلی پیوست، بنابراین باشگاه کنونی الاهلی در واقع حاصل ادغام 3 باشگاه مختلف است.

الاهلی به‌خاطر حضور بازیکنان ایرانی مانند حسن روشن، حسن نظری، علی کریمی، جواد کاظمیان، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی، هاشم حیدری و مهرزاد معدنچی همواره مورد توجه و علاقه ایرانیان مقیم دوبی بوده است.

امکانات
باشگاه الاهلی امارات مالک الاهلی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی است. مقر این باشگاه در شهر دوبی است و استادیوم کوچک اما مجلل رشید با ظرفیت 9415 نفر، میزبان حریفان این تیم در مسابقات داخلی و آسیایی است. آکادمی فوتبال الاهلی دارای 10 تیم پایه در رده‌های سنی 8 تا 19 ساله می‌باشد که هر کدام از این تیم‌ها دارای زمین تمرین جداگانه هستند.

افتخارات
باشگاه الاهلی امارات - الاهلی یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های امارات است. آن‌ها 12 بار فاتح لیگ برتر امارات شده‌اند و 16 بار جام ریاست جمهوری را بالای سر برده‌اند و 4 عنوان قهرمانی در جام حذفی و 2 بار قهرمانی در سوپرکاپ امارات را در کلکسیون افتخارات خود می‌بینند. الاهلی علیرغم کارنامه درخشان در عرصه داخلی، تاکنون مقام قابل توجهی در عرصه بین‌المللی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کسب نکرده است.

سرمربی
باشگاه الاهلی امارات - کاسمین اولارویو متولد شهر بخارست رومانی است. او از جولای 2013 هدایت تیم الاهلی را بر عهده دارد. در دوران بازیگری در پست دفاع وسط بازی می‌کرد و مدام در حال رفت و برگشت میان لیگ کره و رومانی بود.

در سال 2000 اولین تجربه مربیگری را در تیم ناسیونال بخارست آغاز کرد و سپس در تیم‌هایی مانند پولیتنیکا تیمیسوارا و استوا بخارست بعنوان سرمربی کار کرد. او در سال 2007 راهی عربستان شد و با تیم الهلال قراردادی امضا کرد که برای سال‌ها گران‌قیمت ترین مربی در دنیای عرب به شمار می‌رفت. کاسمین دو سال موفق را در الهلال پشت سر گذاشت، او در این دو سال دو بار لیگ و دو بار جام پادشاهی را فتح کرد.

مربی رومانیایی یک رویکرد جدید را در تمرینات اجرا می‌کرد که برپایه انضباط، تعهد و تمرکز بود. بعد از آن دو فصل رویایی راهی قطر شد و به مدت یک سال و نیم هدایت السد قطر را بر عهده داشت. پس از آن دوباره به زادگاهش بازگشت و به مدت کوتاهی سکان هدایت استوا بخارست را به دست گرفت.

در سال 2011 بود که کاسمین دوباره راهی کشورهای حوزه خلیج فارس شد و این‌بار هدایت تیم العین را بر عهده گرفت تا این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد. یک سال بعد یعنی در فصل 12/2011 همراه با العین لیگ برتر امارات را فتح کرد.

در سال 2012 سوپرکاپ امارات به کلکسیون افتخارات مربی 43 ساله اضافه شد. العین در فصل 13/2012 هم با اولارویو قهرمان امارات شد تا آن‌ها اول تیمی باشند که موفق به تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر امارات متحده عربی می‌شوند. با این وجود کاسمین در ابتدای فصل 14/2013 به صورت غیرمنتظره‌ای از العین جدا شد و به الاهلی پیوست و در ابتدای همان فصل یک بار دیگر با شوالیه‌های سرخ، سوپرکاپ امارات را فتح کرد.

بازیکنان
باشگاه الاهلی امارات:

23-گرافیته:بی‌گمان سرشناس‌ترین بازیکن الاهلی گرافیته برزیلی است. بازیکن سابق ولفسبورگ آلمان علاوه بر قهرمانی در فصل 2008/2009 بوندسلیگا، آقای گلی این رقابت‌ها را نیز در کارنامه خود دارد. او یک بار هم به‌عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شده و با وجود اینکه اکنون 35 سال سن دارد، همچنان می‌تواند خطری جدی برای رقیبان به شمار بیاید. مهاجم 188 سانتی‌متری الاهلی در فصل گذشته 33 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و موفق شد 23 بار توپ را با تور دروازه حریفان آشنا کند. او در فصل جاری هم در 15 بازی 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده.

16-کارلوس مونوز: مهاجم 25 ساله شیلیایی و زوج گرافیته در خط حمله الاهلی در این فصل در 11 بازی 6 بار موفق به گلزنی شده. او در فصل گذشته نیز در 24 بازی 15 گل برای تیمش به ثمر رساند.

10-لوئیز خیمنز: خیمنز در سال 1984 در سانتیاگوی شیلی به دنیا امد. اوج دوران بازیگری این هافبک سرشناس در تیم‌ فیورنتینای ایتالیا سپری شد. بازیکن سابق وستهم و پارما تا سال 2011 بیست و چهار بار برای تیم ملی شیلی بازی کرد، اما در تابستان 2013 به‌خاطر مسائل قانونی مربوط به ارث و میراث خانوادگی به تابعیت کشور فلسطین درآمد و به‌عنوان بازیکن آسیایی به تیم الاهلی امارات پیوست. این هافبک تکنیکی و گلزن، در این فصل ئر 13 بازی 7 بار گلزنی کرده و 5 کارت زرد و یک کارت قرمز هم از داوران دریافت کرده است.

7- اسماعیل الحمدی: این مهاجم ریزنقش و سرعتی متولد 1 جولای 1988 است. تمام دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه الاهلی گذرانده و از سال 2007 تا کنون 50 بار برای تیم ملی امارات به میدان رفته است. الحمدی در سال 2013 موفق شد همراه با تیم ملی امارات قهرمان رقابت‌های گلف کاپ شود. این مهاجم تکنیکی در 10 بازی در این فصل 2 بار موفق به گلزنی برای قرمزهای دوبی شده.

11- احمد خلیل: مانند گرافیته یک فروارد قدرتی است. این بازیکن 23 ساله از 8 سالگی برای الاهلی توپ می‌زند. پدر و 5 برادر او نیز فوتبالیست بودند و هستند. احمد خلیل که تقریبا در همه رده‌های سنی برای تیم ملی کشورش بازی کرده، برای اولین بار در سال 2008 به تیم ملی بزرگسالان امارات دعوت شد. همان سالی که او به‌عنوان بهترین بازیکن جوان سال آسیا انتخاب شد. او در المپیک 2012 لندن در ترکیب تیم امید امارات حضور داشت و در تورنومنت گلف کاپ 2013 در 5 بازی 3 گل به ثمر رساند تا سهم مهمی در قهرمانی امارات در این بازی‌ها داشته باشد. خلیل در فصل جاری 11 بار برای الاهلی به میدان رفته و فقط 2بار موفق به گلزنی شده است.

62- عبدالعزیز سانکور: این بازیکن 25 ساله در پست هافبک برای الاهلی و تیم ملی امارات بازی می کند. او نزدیک به 100 بازی برای الاهلی انجام داده است. این بازیکن 173 سانتی در این فصل در 11 بازی برای الاهلی به مبدان رفته و هنوز موفق به گلزنی نشده است.

80- حوماید عباس: در 16 آوریل 1988 در دبی به دنیا آمده است. اغلب در پست بال راست بازی می‌کند. قبل از اینکه در جولای 2013 به الاهلی بپیوندد، بیش از 100 بار در تورنمنت‌های مختلف برای النصر به میدان رفته بود. او علاقه خاصی به اضافه شدن به خط حمله و گلزنی دارد. حوماید عباس در این فصل 12 بازی برای الاهلی انجام داده و 2 بار موفق به گلزنی شده است.

4- حبیب الفردان: متولد 11 نوامبر 1990 است. او یک هاغبک قدرتی است. بازیکن سابق النصر و الوصل تجربه بازی در المپیک 2012 لندن را هم دارد. هوش و قدرت بدنی بالا ویژگی بارز بازی این بازیکن است. الفردان امسال 11 بار برای الاهلی به میدان رفته است و علیرغم سبک بازی قدرتی‌اش تنها یک کارت زرد از داوران دریافت کرده است.

5- ولید عباس: این مدافع 29 ساله فوتبال خود را در 8 سالگی در آکادمی فوتبال الشباب آغاز کرد و در سال 2013 به الاهلی پیوست. این بازیکن ملی‌پوش از ارکان اصلی دفاع الاهلی است و در این فصل 11 بازی برای این تیم انجام داده است.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418853826193,0496,179125,8752,539,674