عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 788
تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1393 - 13:16
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

مربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بچه‌ها صحبت کرده بودیم و گفته بودیم که تیم پدیده تیم فیزیکی و قدرتی است ولی متأسفانه بازی را بد شروع کردیم. با این وجود در نیمه اول به گل رسیدیم و باز هم روی غفلت بازیکنان گل خوردیم.

خطیبی تصریح کرد: در نیمه دوم نیز نفرات هجومی‌تری وارد بازی کردیم اما متأسفانه شرمنده هواداران تراکتور شدیم و هر کاری کردیم که بچه‌ها به بازی گردند مؤفق نشدیم و در ادامه مسابقه احساسی بازی کردند و نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی داریم که استفاده کنیم.

وی گفت: ما انتظار داشتیم نتیجه بهتری کسب کنیم و از رسانه‌ها، هواداران تراکتور و مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی‌ها جبران کنیم. این باخت را فراموش می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که به کورس قهرمانی برگردیم.

مربی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: ما از تمامی بازیکنانمان به خصوص بازیکنان خط حمله انتظار زیادی داشتیم که متأسفانه عملکرد خوبی نداشتند؛ در کل از هواداران بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

خطیبی در پاسخ به اینکه آیا تراکتورسازی در آنالیز پدیده مشکل داشت، گفت:‌ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم اما عیسی اندوی دروازه‌بان ما اشتباه کرد و گل دوم را هم بر روی اشتباه کامدار خوردیم. تیم حریف و بازیکنانش در ضدحمله عملکرد خوبی داشتند ولی شانس با ما یار نبود و اگر توپ‌هایمان گل نمی‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی درباره اینکه آیا ضعف فنی عیسی اندوی برای تراکتورسازی مشکل‌ساز نمی‌شود، تصریح کرد: اندوی تازه به تراکتورسازی آمده و هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است اما به مرور زمان و با تمرینات بهتر خواهد شد؛ به همین خاطر وی را تعویض کردیم چون تمرکز لازم را نداشت و حامد لک در بازی امروز عملکرد خوبی داشت و امیدوارم این باخت درس عبرتی برای تیم ما باشد؛ ما متأسفانه موقعیت‌های خوبی به حریف دادیم و این امر باعث شکست تیم ما بود.

مربی تیم تراکتورسازی با اشاره به عملکرد تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات گفت:‌ ما دوست داریم بهترین بازیکنان را جذب کنیم و بازیکنانی که مدنظر ما بودند نتوانستیم به خوبی جذب تراکتورسازی کنیم. ما روی بازیکنان سرباز حساب باز کرده بودیم و امیدواریم فدراسیون و مسئولان مربوطه در این خصوص تصمیمات مناسبی بگیرند. در این بازی هم حق ما دریافت 3 گل نبود و 2 گل تیم حریف بیشتر روی شانس بود.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885514513,1696,299125,9952,539,794